2017/03/12

födelsedagspresents

Tänkte visa lite av de grejer jag fick i födelsedagspresent förra helgen (fyllde egentligen år veckan före det men men, livet blir inte alltid som en tänkt sig amiright??). Är alltså 27 år nu??! s jukt



lite böcker! har redan avverkat de två serieböckerna, gillade dem båda, men satan vad jag älskar klara wiksten!! har ni inte läst så gör det NU

En necessär och lite hudvård/beautygrejer. Har velat testa Lumene-serumet så länge eftersom så många pratat om den. Än så länge känns den väldigt lovande! Aesop-masken fick jag av mina kollegor på jobbet (asså?? <3), ska börja testa den så fort jag gjort slut på den jag har nu.


En poster som är en almanacka med översikt över hela året, från designtorget!

En så himla fin krukväxt, kolla bladen de har liksom rosa små streck?? naturen asså..blir fan tårögd

det var typ det! fick även lite annat praktiskt till hemmet som ett duschdraperi, vita påslakan och en sängkappa.
Jag är SUPERnöjd, tack tack tack alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar